Eva Logo

EO/Eva presents: Muzikale Theatervoorstelling 'Amazing Grace' - Veelgestelde vragen

Algemeen

Wanneer vindt de Muzikale Theatervoorstelling plaats?

De voorstelling vindt plaats op donderdag 20 februari 2020.

Hoe laat begint de Muzikale Theatervoorstelling?

De voorstelling begint om 20.00 uur. De zaal gaat open om 19.00 uur. We verzoeken bezoekers uiterlijk 19.55 te gaan zitten in de zaal.

Voor wie is de Muzikale Theatervoorstelling bedoeld?

Voor de voorstelling geldt een minimumleeftijd van 14 jaar. Verder is iedereen welkom (dus mannen en vrouwen)!

Locatie

Waar vindt de muzikale Theatervoorstelling 'Amazing Grace' plaats? 

De locatie van de Muzikale Theatervoorstelling is de Basiliek, Wiltonstraat 56, 3905 KW Veenendaal.  

Is de locatie rolstoelvriendelijk? 

Ja, de Basiliek is rolstoelvriendelijk. Zowel in het gebouw als in de parkeergarage is een lift aanwezig. Naast de ingang van het gebouw is ook een aantal invalide-parkeerplaatsen en in het gebouw is een invalide-toilet.  

De voorstelling vindt plaats op de begane grond, in de grote zaal. Hier zijn geen drempels aanwezig.  

Hoe zit het met parkeren?

De Basiliek beschikt over een grote (gratis) parkeergarage die zich direct naast het gebouw bevindt. Hier zijn genoeg parkeerplaatsen beschikbaar voor iedereen.

Waar vind ik een routebeschrijving?

Informatie over de bereikbaarheid vind je hier. De Basiliek is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de auto.

Reserveren

Waar kan ik reserveren?

Je kunt hier je toegangsbewijs voor de Muzikale Theatervoorstelling boeken. Wees er snel bij!

Wat kost een ticket?

Deze voorstelling kost voor EO-leden € 26,50 per ticket, excl. €2,50 reserveringskosten per reservering. 
Eva-abonnees hebben voordeel van hun abonnement; zij betalen € 22,50 per ticket, excl. €2,50 reserveringskosten per reservering. 

Hoeveel tickets kan ik bestellen per reservering?

Per reservering kun je maximaal twee tickets bestellen. 

Moet ik EO-lid zijn om te reserveren?

Deze voorstelling wordt exclusief georganiseerd voor EO-leden en Eva-abonnees. Om te kunnen reserveren moet jij of iemand binnen jouw huishouden lid zijn of worden van de EO, of abonnee zijn of worden van Eva-magazine.

Ik ben (nog) geen lid of abonnee, maar wil wel reserveren. Kan dat?

Jazeker. In het reserveringsformulier heb je de mogelijkheid om lid te worden van de EO of abonnee te worden van Eva-magazine. Het is niet mogelijk om zonder lidmaatschap te reserveren.
Let op! Word je voor 12 december 2019 Eva-abonnee, dan gaat je abonnement direct in en ontvang je gelijk het extra dikke kerstnummer (abonnementen die na 12 december worden afgesloten, gaan in vanaf Eva 1-2020).

Heb ik mijn relatie- of lidmaatschapsnummer nodig om te reserveren?

Je hebt geen relatie- of lidmaatschapsnummer nodig om te reserveren. Wanneer nodig controleert de EO aan de hand van de ingevulde gegevens of je daadwerkelijk lid of abonnee bent. 

Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Het is niet mogelijk om je reservering te annuleren of te wijzigen. 

Kan iemand anders in mijn plaats gaan als ik door onvoorziene omstandigheden niet kan?  

We kunnen geen reservering wijzigen. Als er iemand ziek wordt of door andere onvoorziene omstandigheden, dan kan het ticket onderling doorverkocht worden. De wijziging kan niet officieel verwerkt worden door de EO qua financiën, dus dat is je eigen verantwoordelijkheid. Als er iemand anders komt ipv degene waarvoor is gereserveerd, dan raden we aan om even een mailtje te sturen naar [email protected]. Dan is het Eva-team op de hoogte van de wisseling.

Hoe vindt de betaling van mijn reservering plaats?

De betaling vindt ongeveer een tot twee weken na je reservering plaats via een eenmalige automatische incasso van het opgegeven rekeningnummer. Als je tijdens de reservering lid van de EO of Eva-abonnee bent geworden, dan worden deze kosten op een ander moment geïncasseerd.

Ik zit in een rolstoel/scootmobiel. Hoe kan ik reserveren?

Ben je een rolstoel- of scootmobielgebruiker, bestel dan je kaarten gewoon via het reserveringsformulier. Stuur vervolgens uiterlijk 6 februari 2020 een mail naar [email protected] om door te geven dat je met een rolstoel of scootmobiel komt. 

Kan ik op de dag zelf nog kaarten reserveren?

Helaas niet, de reservering kan dan niet meer verwerkt worden. Je kunt reserveren tot woensdag 19 februari 2020 15.00 uur, mits er nog kaarten beschikbaar zijn.
We raden je aan direct te reserveren, zodat je van toegang verzekerd bent.

Tickets

Hoe en wanneer ontvang ik mijn toegangskaart(en)?

Twee weken voor Muzikale Theatervoorstelling ontvang je jouw e-ticket per e-mail. Heb je het ticket dan nog niet ontvangen, stuur dan een e-mail met je reserveringsgegevens naar: [email protected]

Als je na 12 februari 2020 reserveert, ontvang je jouw e-ticket uiterlijk op 19 februari 2020. Heb je op 19 februari nog geen e-ticket ontvangen? Ga dan op 20 februari naar de kaartenbalie, waar je deelname wordt gecheckt. Dit geldt alleen als je wel een definitieve reserveringsbevestiging hebt ontvangen.

Heb je jouw e-ticket via e-mail niet ontvangen of je deze kwijt?

Je kunt je e-ticket zelf downloaden via www.eo.nl/ticketopvragen.

Overig

Worden er opnames voor radio/televisie gemaakt?

Er worden geen opnames gemaakt.

Mogen er foto- en filmcamera’s meegenomen worden?

Het is niet toegestaan (professionele) foto- en filmapparatuur mee te nemen naar deze voorstelling.

Mag ik eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen naar binnen te nemen bij De Basiliek. Er zijn verschillende cateringpunten waar onder andere koffie, thee, fris en iets lekkers verkrijgbaar zijn. 

Waar worden gevonden voorwerpen verzameld?

Gevonden voorwerpen worden verzameld door de EO. Ben je iets verloren? Mail ons via [email protected].

Mijn vraag staat er niet tussen...

Staat jouw vraag niet tussen onze 'Veel gestelde vragen'? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of bel ons op telefoonnummer 035-2210022.