Icon--npo Icon--EO Icon--eva Icon--eva-slogan Icon--comment Icon--audio Icon--mail Icon--video Icon--image Icon--search Icon--pinterestCircle Icon--facebook Icon--facebookCircle Icon--twitter Icon--snapchat Icon--instagram Icon--clip Icon--whatsapp Icon--pinterest Icon--youtube Eva Logo

Eva's muzikale theatervoorstelling - Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en antwoorden over Eva's muzikale voorstelling


• Voor wie is de Muzikale Theatervoorstelling bedoeld?

Dit event is geschikt voor iedereen (dus mannen en vrouwen) vanaf 12 jaar.
 

• Waar vindt de Muzikale Theatervoorstelling plaats?

Deze vindt plaats in de grote theaterzaal van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52, Egmond aan Zee. In en om het hotel is voldoende parkeerruimte. Vanaf 1 november kun je in het centrum van Egmond aan Zee gratis parkeren.
 

• Is het hotel rolstoelvriendelijk?

Ja, hotel Zuiderduin is aangepast op mindervaliden. Het is een groot complex, dus zorg dat je ter plekke uiterlijk 19.15 uur aanwezig bent. Als jij hebt gereserveerd en je hebt een fysieke beperking, laat ons dat dan uiterlijk 1 oktober weten via een mailtje aan [email protected]. Dan reserveren we een plek voor je in de zaal.

 

• Vanaf wanneer kan ik reserveren?

Vanaf donderdag 27 juni uur kun je je toegangsbewijs voor de Muzikale Theatervoorstelling boeken. Klik hiervoor op Reserveren.

 

• Moet ik verplicht EO-lid of Eva-abonnee zijn?

EO presents: Eva’s Muzikale Theatervoorstelling is een ledenactiviteit van de EO. De EO mag dit event alleen voor haar leden organiseren. Je moet dus EO -lid zijn. Als Eva-abonnee ben je automatisch EO-lid.

Ben je geen lid of abonnee en wil je wel naar de Muzikale Theatervoorstelling? Dan kun je je aanmelden bij je reservering: in het formulier is daar aan aanklik-optie voor.

Geef je aan lid of abonnee te zijn, maar blijkt dit na controle achteraf niet het geval te zijn, dan word je alsnog automatisch lid gemaakt.

 

• Hoeveel plaatsen kan ik maximaal reserveren?

Je kunt per EO-lidmaatschap of Eva-abonnement maximaal twee plaatsen reserveren.

 

• Prijs van het toegangsbewijs voor de Muzikale Theatervoorstelling:

De reguliere prijs van een ticket is € 24,50. Bij je boeking komt nog € 2,50 aan reserveringskosten.

Eva-abonnee krijgen extra voordeel. Per lidmaatschap krijg je € 5,- korting en betaal je slechts €19,50! Deze korting is alleen voor jou geldig, dus niet voor een tweede reservering op jouw naam.
 

• Hoe weet ik of ik Eva-abonnee ben? 

Als je Eva-abonnee bent, ontvang je automatisch Eva-magazine in je brievenbus. Daardoor kun je zeker weten dat je Eva-abonnee bent.

 

• Ik ben EO-lid of Eva-abonnee geworden tijdens het reserveren. Hoe wordt de betaling geregeld?

Dat bedrag wordt in dezelfde tijd als het bedrag van je deelname via een automatische incasso van het opgegeven rekeningnummer afgeschreven.

 

• Wanneer krijg ik een ontvangstbevestiging? Wat moet ik doen als ik geen ontvangstbevestiging heb ontvangen? 

Na het insturen van een reservering meldt de website dat je reservering is ontvangen en dat je binnen enkele minuten via e-mail een mailbevestiging zult ontvangen. Deze mailbevestiging is het bewijs van je definitieve reservering. Je kunt voordat je het scherm wegklikt even een foto maken van de reservering.

Heb je na een uur nog geen mailbevestiging ontvangen, controleer dan je spambox of ongewenste mail. Vind je de mail ook daar niet, maak dan geen nieuwe reservering, maar mail ons via [email protected]. Wij sturen dan nogmaals jouw mailbevestiging naar je toe.
 

• Wanneer incasseert de EO het reserveringsbedrag?

De incasso van je reserveringsbedrag zal vanaf begin september 2019 plaatsvinden. Reserveer je na 1 september dan kun je binnen enkele weken na je boeking de afschrijving verwachten.
 

• Wanneer ontvangt iedereen haar eigen toegangsbewijs? Wat moet je doen als je geen toegangsbewijs hebt gekregen?

Half/eind oktober ontvangt iedereen zijn of haar toegangsbewijs (e-ticket) via de e-mail. Deze moet worden uitgeprint en meegenomen naar Hotel Zuiderduin om deel te kunnen nemen aan het programma van de Muzikale Theatervoorstelling. Wanneer je na 25 oktober het toegangsbewijs nog niet hebt ontvangen, neem dan via [email protected] contact met ons op.
 

• Kan ik mijn reservering wijzigen?

Nee, je reservering kan helaas niet meer gewijzigd worden.
 

• Kan ik mijn reservering annuleren?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je reservering te annuleren.
 

• Als ik door onvoorziene omstandigheden niet kan, kan dan iemand anders mijn plaats overnemen?  

We kunnen geen reservering wijzigen. Als er iemand ziek wordt of door andere onvoorziene omstandigheden, dan kan het ticket onderling doorverkocht worden. De wijziging kan niet officieel verwerkt worden door de EO qua financiën, dus dat is je eigen verantwoordelijkheid. Als er iemand anders komt ipv degene waarvoor is gereserveerd, dan raden we aan om even een mailtje te sturen naar [email protected]. Dan is het Eva-team op de hoogte van de wisseling.